Friday, September 6, 2013

lalalaaaa:D

Kell on pool 1 ja mina istun niisama netis :D .. kuulan  musa, ja tibu ammu tudub . mõtlen siin igasugu asjade peale jne.. vaatan vanu pilte jne.. kuidas mu elu on ikka muutunud .. olen nii tugev ja saan alati hakkama, varem ma selline polnud... kui võtan endale eesmärgi, viin ka selle täide.. kuna mul ju nüüd põhjus mille nimel pean pingutama.. kuigi vahel on raske üksi.. aga olen juba aasta üksi hakkama saanud,saan ka edaspidi :) .. olen elus palju kannatanud.. kes meist poeks eks ? .. aga elu ongi selleks ju, et peab saama hakkkama . minu elust on kadunud paljud inimesed.. kuna nad ei vääri mind .:) .. ja minul pole ka neid vaja... ei tunne puudust ka .. tekivad uued kallid inimesed !. :) .. aga ühte inimest saan ainult usaldada .. ja see on Kadi , sest tema on see inimene kellele saan kõik oma mured rääkida, ja ka rõõmud :) Lisete saab juba oktoobris aastaseks, aga mulle tundub , et see oli alles eile , kui hoidsin teda esimest korda kätel .. ja ta vaatas mulle oma ilusate silmadega otsa .. iga ema teab seda tunnet .! ta on nii kallis mul :) kui aus olla, sis tegelikult polnud ma valmis emaks saama .. eriti veel nii noorelt .. aga laps tuleb siis ,kui tema jaoks on õige aeg, järelikult pidi nii minema :) ma ei kahetse absullllll mitte kui midagi ! .. laps on minust teinud palju parema inimese, oskan hinnata palju rohkem kõike . kohe kohe , keeran elus uue puhta lehekülje ! minevik jääb minevikku !, ja see mis oli minevikus , seda ei korda ma kunagi ! :) olen enamvähem kõigega rahul, ainult võiks olla mul enda kodu , aga küll selle ka saan , iga asi omal ajal .. ja ootan seda aega kui saan liisu lasteaeda panna, ja ise tööle minna, ja kooli ka :) mul on tulevikuks suured plaanid :)) . AGA KÕIGE ROHKEM TAHAN OLLA OMA LAPSELE HEA EMA, JA ET TA EI TUNNEKS MILLESTKI PUUDUST ! :)  aitäh teile kõigile kes jälgivad ja loevad mu blogi, hetke seisuga on blogi vaadatud juba : 12,399 korda :) .. olgu tsaukitsauki , tuttu ära ! :) 

No comments:

Post a Comment