Monday, September 30, 2013

27-29 september !

 Olin siis terve nädalavahetuse rõuges ! üli tore oli . Tädil koguaeg üksi igav ja me saame nii hästi läbi ta mulle nagu suurema õe eest ! :)Reedel siis me natuke jõime viskit :D KRISSUGA , mirja ei saa juua ja oli meil kainekas mega hää :D . algul jõime krissuga kahekesi ja pärast poole tulid sinna veel paljuuu rahvast :Dpilte ei hakka lisama kuna siis jälle kellegil mdiagi öelda ! :) . Need kes ise seal olid teavad jne ... lõpp läks muidugi käest ära ,,, päris palju inimesi tuli sinna hoovipeale :D::D  see oli haigee... palju tuttavaid nägusi ka .. aga las see jääb, seda ma siia kirjutama ei hakka .selleks mul teised kohad ! :) magama saime alles siis mingi 6 ajal vist . AGA ÜLI TORE OLI TEIEGAA!!! :) 
 MUL ON KAVAL LAPS ! :)






 see oli siis õhtu algus ! :) Laupäeval läksime mirja ämma juurde , ta oli pitsat teinud läksime sööma :D .hää oli :) . ja lasin liisul õues mängida,oiiii kui must ta pärast olii :D::D aga see tavaline laste puhul :) . Laupäeva õhtul tahtis Tanel veel meile külla tulla aga me olime mega väsinud ja ei viitsinud midagi teha .. aga lubas siis järgmine nädalavahetus tulla ja teeme pidu :D sai endale nüüd uue auto ka bemmi :D hull poiss on ! aga kallis ikka kuna sugulane mul ! :) Soovin et need 3 kuud läheks kiiresti siis saan juba tädi last süles hoida :) pisikest printsessi ! :) niii õnnelik :))) . muah ! 


No comments:

Post a Comment