Thursday, August 29, 2013

just a moment !

Pole kaua siia niisama kirjutanud. täna siis kriban nata :) vahepeal on palju juhtunud ,,, nii halbu kui ka höid ja üllatavaid asju .. muidugi kõigest ma siia , ei kirjuta ,, midagi tuleb enale ka hoida . vot, aeg on väga kiiresti läinud, suvii läbi jne... Ja minu nunnuke saab juba varsti 1 aastaseks .. kohe tuleb meil viimane väike sünnipäev ! :) .. ma olen tema üle nii õnnelik, sest ta on mul nii tubli ja tragi tüdruk.. 10 kuuselt kõndima minna on ju SUPER ! :) . ja nüüd magab ta oma voodis :) lõpuks sain ta harjutada sinna, saan mina ka üksi laiutada oma voodis :D .. nii hea meel ! olen käinud palju väljas ,sõpradega, aga see ei tähenda , et ma koguaeg joon, kui ma lihtsat viibin seltskonnas, ei tähenda veel, et ma pean jooma ..minu jaoks pole alkohol elu... ka kainelt saab väga rõõmus ja seltskonnas olla.)) ... nagu ka eile.. jäätisekokteile juua on ka hea ! eilsest yldse,.. oli kõige hullem õhtu... kahjuks sellest siia ma ei kirjuta !!, lihtsaltütlen, et inimesi on igasuguseid hulle... muud ei midagi !!!. väga karm:( ... aga kõik halb tuleb endale topet tagasi :)) selles olen mina täiesti kindel. elu võib muutuda iga hetkega .. ükskord oled rõõmus teine kord juba vääga kurb, et ei tea mida lihtsalt teha ! . minul ka pole kerge olnud,,, aga olen hakka kõigega saanud .. pean saama, sest mul on põhjus ,mille nimel ei anna ma millelegi alla.. ja saan kõigega hakkama :) .. ootasin kui Lisete hakkab ise istuma, ise kõndima,, nüüd ootan millal saan ta esimest korda saata lasteaeda ja siis juba kooli :)) .. need on imelised hetked ! ..mis jäävad sulle alatiseks meelde!!,  vaikselt hakkab kõik häästi minema :)  ja olen enda tädi üle väääääääääääga õnnelik, kuna tema mehe viimane soov läks täide .. saavad lõpuks ometi tütre !!!!. :) ... proovin olla talle alati toeks . sest tema hakkab ju ka nüüd väiksekest üksi kasvatama :( .. aga selline on elu, me ei tea kunagi , mis elul meile varuks on :( , kas häid või halbu asjuuu ... oeh jah..sooviks ka vääga tööle minna...aga last pole veel kuhugi jätta.. aga küll ma midagi välja mõtlen :) mul kodus istumisest kopp nii ees !! .. :)  homme reede .. ja vb näen kallikest ! :) tema muudab mind alati rõõmsaks, ja saan temaga kõigest räääkida ...:) , muah ! .. aga ole mõnusad, varsti kirjutan jälle palju põnevat ! :)) , 

No comments:

Post a Comment