Sunday, August 18, 2013

17.08.13 Matsi kross ! :)

hommikul helisats keijo mirjale, ja ytles et me talle võrru j'rgi läheks ja edasi matsi krossile läheks, noo siis läksimegi. ta oli kiriku paltsi peal. võtsime ta peale, ja läksime olerexi , võtsime kütust ja ostsime süüa jneee  :)), ja siis läksime antslasse Tanelile järgi :D ja edasi siis krossile, 1 pilet oli 5€ meid oli 4tk, ja pidime ailnult 2 piletit ostma, mingi taneli ja keijo sõberoli piletimüüja  :D elu häää :D . nautisime ilusat ilma jne,, esimest korda olin ma mingil krossil, algul Lisete kartis täiega , aga pärast harjus ära :Dmega laheee oli :) .. pärast poole tulid veel antsalakad ka veel sinna :D . oii kuidas nad tegid nalja ,, üks läks ujuma veel jne :D , mega segi kõik ... läbi sai see umbes kell 17.30 , tanel läks enda sõpradega antslasse, ja meie viisime keijo koju .. ja pärast läksime nursi poodi ostsime süüa , läksime mirja poole ja edasi rõugesse , peetri ja andruse poole :) . ja seal olime mingi kella 21.00ni , ja mul kadus telf ära :D ,, jäi autokatuse peale,, ja hakaksime sõitma, kohale jõudsimevaatasin et mida telefonni polegi ... :S , väljas ka veel ... aga õnneks sõitsime tagasi ja oli teepeal :D ja terve , kus vedas ikka ... :D  rando ja sander jne tulid ka veel peetri poole :D . ja hellasid mulle küsisid mulle kas sain ikka telfi kätte :D . õnneks.... koju sain umbes22.00 ajal :) .. väga tore nv oli mul ikkka :)))) ,,, VARSTI VARSTI UUESTI ! :))) , 





No comments:

Post a Comment