Thursday, June 20, 2013

Lisete ! (L)

Kõige kallim südameke ! Liseteon juba mul 8 kuu ja 15 päeva vana :) väga tubli tüdruk. kõnnib toe najal. käputab nii kiiresti eest ära :D . ja on isegi paar sekundit ilma toeta seisnud :D unustab ära noh et peab kinni hoidma :) , ootan seda aega, kui ta juba jookseb minu juurde .ega see aeg kaugel pole. :) . ma hoolin oma lapsest nii väga.. mõtlesin et üksikemana ei saa hakkama,aga saab peab saama lihtsalt olen tubli ja püüan kõigest väest, et laspel oleks kõik olemas jne:) .. olen paljust loobunud lapse nimel. ei käi pidudel jne,olen noor emme mul aega on pidutseda ! Nt paar tundi olen ikka sõpradega väljas käinud jne, ega sellepärast pole ma veel halb inimene... vahel peab ennast ka lõdvaks laskma.. ja nendest inimestest ei saa aru,kes küsivad et lähed täna peole kuhu lapse jätad vms... appi ma tõesti olen nii loll et jätan ta üksi v ?haige .kohe kui ma panen kuhugi üritusele et osalen on kohe probleem, :D tõesti nagu elage oma elu :) ,, mina saan oma lapse kasvatamisega väga hästi hakkama ja naudin ema olemist ! ma tõesti ei kujutanud , ette etnii noorelt saan emaks.aga ei kahetse ka midagi ! :)) .. armasatn oma last vägaväga .. ja teile inimesed teadmiseks kes mudkui uurivad ja puurivad , et miks olen üksik ema jne, et miks lapsel isa pole.. kas tõesti olen ma ainuke ???? Isa pole see kes lapse valmis tegi vaid ka see kes tema eet hoolitseb.. küll minule ka kunagi õnn naeratab ja leian endale selle õige aga kõik omal ajal ! :)) . tundke sellest rõõmu mis teil on ja ärge virisege mida teil pole ! :) . oli tore ! :D 




No comments:

Post a Comment