Sunday, May 19, 2013

ღ ღ

Paljud arvavad , et mulelu nii kerge jne, aga keegi tegelikult ei te mis minu sees toimub.võin välja paista õnnelik ja kõigile naeratada, aga sisemuses olen ma kurb :( . mul pole elus kõik hästi.. aga laps muudab mind tugevaks inimeseks ja saan üle ka kõige hullemast. :) sest tema on kõige kallim inimene minu elus. kõik tahavad minu elu elada ja arvavad et teavad kõige paremini kõike, ja see ajab ikka närvi küll.järelikult pole neil oma elu ja levitavad haigeid jutte et lahedamad olla vist.. siia blogisse ma loomulikult ei kirjuta kõike sellejaoks on mul päevik.. päevikud, kuna mul on väga palju neid . mingi 6 tk vist otsast lõpuni kirjutatud... praegu pole ma sinna kirjutanud, kuna pole aega.. aga kunagi kindlasti kirjutan :).. seal on absoluutselt kõigest kirjutatud...mida ma ikka terve eesti ees avalikustada ei soovi.. :) . 

No comments:

Post a Comment