Sunday, May 26, 2013

25.05.13 Tore õhtuke ! :)

Eile siis käisin ülepika aja väljas:D.polnud ikka päris kaua sõpradega kuskil käinud.Kadi helistas mulle, et ailer jne lähevad talle järgi ja tulevad siis mulle järgi, et oleme ns linna peal. ütlesin et ok, kuna polnud kaua kuskil käinud. siis tulidki..KADI  ka jõi.. kama oli kainekas , siis karla,ailer ja mina ja kadi, mina eijoonud,seltskonnas saab olla ka kainena :) mahl ka hea :). Kadi suutis mulle 2min jooksul mis ma autos olin olnud mahla ka peale ajada:D .. hull.. siis karla otsis salvrätti aga polnud ja siisläksime favorasse aga seal olid ainult kindad võttis elu palju neid kilest kindaid:D seal nöörimamarketi juurest saime õnneks paberit ka :D. aileri viisime issaku juurde.. ja pärast tuli ta tagasi siis läksime sõmerpalu vms, võtsime ühe peale ja siis läksime nurssi kuna kama ei viitsinud kainekas olla sitt oli olla :D  ..nägin seal aikot ka , ajasime hullu juttu :D. ja siis läks ailer ise rooli,, i kuidas ma kartsin :D nii kiiresti sõitis :D.olin mingi 2.tundi nendega ja siis tulin koju ära.kohe kui koju jõudsin tuli mirja, keijo,andres siia:D andsin mirjale ilusad riided läksid kõik ctsse :D hullud ! ja öösel ehk hommikul tuli mirja jälle siia :D mingi kell oli 4 vist..tõi riided tagasi :D keijo pani taksoga koju ära.. :) aga tore oli teiega koos olla ! kunagi jälle :))

No comments:

Post a Comment