Saturday, May 4, 2013

04.05.13

 Täna oli siis väga tore päev ! algul sain siis uue telefonni ka kätte, ülimalt rahul pole ühtegi kriimu ega midagi. väga super hea hinnaga veel sain ka :D . ma ikka oskan äri ajada . siis läksime rõugesse minu võidetud tordi järgi. :) mega palju nalja sai ikka :D siisläksime mirja poole  ja hakkasime jooma ja grillima. jõime mirjaga 2 peale 6 pakk somersby ära :D ja veel 1 suure siidri.. mulle hakkas meeldima. ja maitsesime ka minu head torti.mmm.....ülimalt hea oli ikka .. väga tore ja lõbus päev oli :) . ja varsti ma ripsmeid ja geele panema . juhuu,elu tore naine  . rääkisin temaga. :). ja saan ja mega soodasalt endale,vot nii. ja ostsin endale mega ilusa neoon maika ka:) tahan juba kätte saada. arvatavasti saan esmaspäeval... ja lisetele tuli ka jumala lambist pakk :D pakis oli püree,puder ja lusikas :D . vabsee ... nautisime tänast ilma vägaaaa- 

No comments:

Post a Comment