Tuesday, April 23, 2013

minu ja minu elu ! :)

 Mina oma kõige kallimaga. tema on see mille nimel ootan homset päeva. mitte keegi pole temast erilisem ega parem. öelgu kes mida tahab ! .saage ennem emaks ja siis tulge lõugu lõksutama! . Enne seda kui mul polnud last, ei hoolinud ma millestki elu oli noo nõme ja keerasin alati kõik persse jnee.. nüüd tean vähemalt mis on elada, kui sul on eesmärk mille poole pürgida :). ma loodan, et olen enda lapsele hea Ema :)  Armastan oma last üle kõige(L)
musiga ns pilte tegemas :D.olen selline nagu olen, ja mind ei saa muuta. ma ei lase kellelegil endale pähe istuda vms, maolen tugev inimene.ja mulle pole selliseid inimesi enda ellu vaja kes minust ei hooli ja on ainult enda kasu peal väljas... ma olen tugevsaan sellest üle !mitte keegi pole asendamatu. mõni lihtsalt arvab, et on nii lahe ja kõigist parem, haha, palun lubage naerda. ennast pole ollagi .:) aga noh mõned juba on sellised... :) muah... leidsin lisetele uue vankri ka .. mega ilus roosa :) . ja saan tordi ka varsti kätte !jeee :D . täna on ilus ilm jälle, :) saame jälle õue minaa, jehuuu, :) kaidi tuleb ka varsti linna, ja lähme pilte tegema jne...Kadi on kahjuks kurb :S saan temast väga hästi aru. mina oleks kaaa :S.aga looodame , et saab sellest ruttu üle!:) olen sulle alati toeks kallike !.jasina mulle ! :)sain eile nii haigeid asju ka teada jne:D klats meeldib mulle  :D .

No comments:

Post a Comment