Saturday, April 27, 2013

Kallis tüdruk ! :)

 Kadi kallis-minu tüdruk :). oled, on ja jääd kalliks ! mis ma küll ilma sinuta teeks, oh neid aegu, kui me olime lahutamatud :D kõige paremad ajad olid :D . neid ei saa kunagi vist unustada, igakord ikka tuletame jälle meelde , sest need olid ülikõvad ajad. kõige paremate musidega. kadi sina tead keda silmas pean :D. ahjee. meie hullud joomised ja peod neid ei ületa vist miski :D . autoga kimamised jne :D  ja siis palju muud veel . aga nüüd olme kaugks jäänud kuna. ma ei saa nii palju pidutseda, sest mul laps, kellest hoolin väga, ja ennem lõpetan ma need pidutsemised,, küll mul aega on :D ma olen veel noor ja vallatu ju :D . suvi tulekul, ja siis me vallutame kõik ära :D , jameil on pohhui, meid ei koti kellegi arvamus siin võrus :D onju, eile oli ülihea sinuga rääkida kõigest, sina rääkisid mulle oma asjadest(haigled asjad :D ) ja mina sulle :D , saime jälle klatsida :D . musine tüdruk oled!, need pildid on ülivanad, aga kuitulevad soojemad ilmad, siis lähme ju pilte tegema, jne, juba ära räägitud, ja tartu laks ka ootab veel :D seal saab küll nalja :D , jehhuuu:D . kaidi ka ikka kaasa :) . 
SEE oli küll üks tore õhtuke :) me nii noorekesed siin :D . 

2 comments: