Monday, January 21, 2013

Lisete sündis 05.10.12

Liseteke-sündis 05.10.12 kell:17.43. alguses hakkasid valud 04.10 vastu 5 oktoobri öösel.ja läksin haiglasse.seal öeldi , et veel pole aeg käes aga nad ei hakka ka koju saatma mind enam,ja jäingi haiglasse. mega suured valud olid jubaa, see oli jubee, kui jõudis kätte hommik, tulid mind vaatama eneli ja ta ema. ma polnud veel ära sünnitanud.väga suured valud olid ja piinlesin seal :S  .hommikul käis ka arst ja ütles, et tänase päeva jooksul sünnitan ära:) ja see oli RAHUSTAV lause.kokku kestis minu sünnitus 10 tundi, koos valudega siis. valud olid jubedad , ma pole elu jooksul midagi nii valusat kogenud nagu need valud olid, aga see oli seda ka väärt.käisin vannis jne...tegin igasugu asju , et valu ei oleks nii suur. Ja siis see ime juhtus , natuke enne kella 6 õhtul sündis siia ilma uus kodanik. minu kallis tütar.
sünnikaal oli 3790g ja pikkus oli 49 cm, täitsa suur ja tugev tüdruk :) selle pildi peal on ta umbes 30 minutit vana.(L)haiglas olin kokku 3päeva,ja eneli käis meid igapäev vaatamas. ja krissu käis vaatamas, ja gp annu ka, ja minu kõige kallim tädi ka. tõid mulle koguaeg midagi head jne.. aga tahtsin juba nii väga koju saada. 08.10 saime siis koju, elu heaa . 

No comments:

Post a Comment