Thursday, January 24, 2013

24.01.13

Täna on see pilt tehtud , tibu on nii tubli.tahab nii väga juba roomama minna :D aga ei oska veel.aega on veel ... küll õppib jne, ootan juba seda aega kui ta mulle vastu jookseb jne, ta teeb mind alati nii rõõmsaks, ainuke inimene vist :)täna oli nii paha päev ja ainuke oli tema kes mind naerma ajas, tglt oli üks veel :) tema ka mulle väga kallis inimene.Isegi tänane hommik algas mul halvasti ;S aga õnneks sai see asi korda ja mul pole põhjust muretseda. Homme lähen siis korterit vaatama, nii tahan ju ära kolida niipalju proböeeme on jne. kui toda korerit ei saa vms, on mul õnneks varuplaan ka olemas :) oeh ma olen nii keerulises olukorras, et jube :S .ma nii väga tahaks koos olla , aga maitea mis mind takistab ?? :S ma ausalt ie tea, alati keeran ma kõik vusssi :Sma juba oskan noh :D kuigi ma soovin ju südamest et kõik oleks nii nagu vanasti . tibuke praegu magab ja mina kirjutan siin, sain uue tegevuse. sellest ma ka ei saa aru, et paljud räägivad , et ma panen nii paju pidu jne, ausalt öeldes ma ei mäletagi millal ma viimati väljas peol käisin , see ajab ikka vihale küll! kui nad midagi ei tea sii spole ju mõtet selliseid asju levitada. loomulikult on laps esikohal ju .ja ma olen ennast ikka väga palju muutnud , sest maolen EMA ja mul on suur vastutus :) . votnii. sõbranna ka sünnitas 22.01 nii nunnu , varsti saame koos kärutada jne . aga okei tsaukitsau :D 

No comments:

Post a Comment